Now Reading
TOP 5 sposobów na odchudzanie

TOP 5 sposobów na odchudzanie

najlepsze sposoby na odchudzanie

Po pierwsze: KUCHNIA!

Proces odchudzania powinien rozpocząć się od zmiany żywieniowych nawyków. I tutaj najważniejsza jest regularność: 4-5 posiłków dziennie co 3-4 godziny. 

Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Tak w istocie jest. To właśnie pierwszy posiłek budzi metabolizm z nocnego uśpienia i daje energię na całe przedpołudnie. Pierwsza część dnia to czas, w którym nasz organizm pracuje na najwyższych obrotach, ponieważ wtedy jesteśmy najbardziej aktywni. Dlatego właśnie śniadanie powinno być porządne i wartościowe. 

Należy zadbać także o to, aby zarówno drugie śniadanie, jak i obiad, były posiłkami obfitymi, ale zdrowymi i pełnymi wartościowych składników odżywczych. Po południu natomiast posiłki powinny być już mniejsze – przekąska na podwieczorek i lekkostrawna kolacja na 3 godziny przed snem.

Poza wprowadzeniem do diety niskokalorycznych i zdrowych produktów, warto także zastosować się do kilku rad, dzięki którym dieta nie będzie udręką:

  • używaj mniejszych talerzy i misek – dzięki temu zjesz mniej,
  • jedz powoli – szybkie jedzenie opóźnia sygnał o sytości przekazywany do mózgu, 
  • nie jedz na siłę – jeżeli poczujesz się najedzony, odstaw talerz,
  • nie jedz bezpośrednio z pudełek – jeżeli masz ochotę na ciastko, wyłóż kilka sztuk na talerzyk, a resztę schowaj. Dzięki temu łatwiej będzie nie zjeść całego opakowania naraz,
  • usuwaj widoczny tłuszcz z mięsa, a w przypadku drobiu także skórę, 
  • wybierz odtłuszczone mleko do kawy, 
  • sałatki skrapiaj winnym octem i oliwą z oliwek,
  • zastąp śmietanę jogurtem naturalnym, 
  • nigdy nie głoduj – jedz regularnie, o wyznaczonych godzinach, aby nie doprowadzić do uczucia głodu, ponieważ w takich sytuacjach dochodzi do zjadania niekontrolowanych ilości jedzenia. 

Po drugie: WODA!

Odpowiednie nawodnienie organizmu reguluje metabolizm i pomaga szybciej pozbyć się toksyn z organizmu oraz pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie. Przyjmuje się, że powinniśmy wypijać 1,5 l płynów dziennie. I nie musi to być 1,5 l wody. Do bilansu możemy zaliczyć także napary z ziół oraz zieloną, białą i czerwoną herbatę. 
Aby zapewnić organizmowi optymalne nawodnienie, powinniśmy pić powoli i małymi łyczkami. Picie wody to jeden z ważniejszych nawyków, które powinniśmy sobie wyrobić, przystępując do odchudzania. 

Po trzecie: AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA!

Nie istnieje skuteczne odchudzanie bez ruchu. Niekoniecznie trzeba poddawać się wykańczającym treningom na siłowni. Można regularnie ćwiczyć w domowym zaciszu, chodzić na regularne spacery czy biegać. Ważne jest to, aby się ruszać. 
Dobrym sposobem mogą być treningi EMS, które wciąż zyskują na popularności. Dlaczego? Jest to specjalny trening, który pobudza mięśnie do pracy za pomocą innowacyjnej technologii elektrostymulacji mięśniowej. Odchudzanie nie musi więc być okupione wysiłkiem, potem i bolesnymi zakwasami, ponieważ 20-minutowa elektrostymulacja zastępuje 3 godziny treningu. Jak to działa? Ćwiczącą osobę ubiera się w specjalny, wyposażony w elektrody strój. Elektrody te pomagają mózgowi wysyłać impulsy do mięśni, dzięki czemu mięśnie pracują tak, jak zwykle, ale docierają do mózgu z większą skutecznością. Co ciekawe, aby trening EMS był skuteczny, wystarczy 20 minut ćwiczeń raz w tygodniu. 
Nie poprzestawajmy jednak na samym treningu. Pamiętajmy o ruchu każdego dnia – wyjdźmy na krótki spacer, popracujmy w ogrodzie, przebywajmy na świeżym powietrzu. 

See Also
paznokcie hybrydowe

Po czwarte: ZABIEGI KOSMETYCZNE!

Istnieje mnóstwo zabiegów kosmetycznych, które skutecznie wspomagają odchudzanie. Wybierając się do gabinetu kosmetycznego, zapytaj kosmetyczkę o endermologię, mezoterapię bezigłową lub laseroterapię. Specjalistka pracująca w salonie zapewne wyjaśni Ci wszystkie zabiegi i pomoże dobrać ten, który będzie dla Ciebie odpowiedni.

Po piąte: NASTAWIENIE!

Zmiana nawyków żywieniowych i wprowadzenie aktywności fizycznej do swojego życia to nie wszystko. Aby odnieść sukces, musisz mieć także odpowiednie nastawienie. Pamiętaj, że będą gorsze chwile, w których zwątpisz w skuteczność racjonalnego gubienia zbędnych kilogramów. W takich sytuacjach kluczowe będzie Twoje podejście, wiara i determinacja. Uwierz, że możesz schudnąć, a wszystko okaże się łatwiejsze!

 

Scroll To Top