Now Reading
Jakie ćwiczenia na powiększenie biustu?

Jakie ćwiczenia na powiększenie biustu?

Temat kobiecych piersi to bardzo istotna kwestia dla wszystkich pań, ale i panów. Każda kobieta bowiem chce mieć piękny, jędrny, duży biust, dzięki któremu atrakcyjniej będzie wyglądać w oczach swoich i mężczyzn. Niestety nie każdego natura obdarzyła tak sowicie, e efekcie czego wiele kobiet nie jest zadowolona ze swoich piersi i rozważa wszelkie możliwe sposoby na ich powiększenie. Z pewnością jedną z najczęściej branych pod uwagę opcji jest operacyjne powiększanie biustu jednak nie jest to jedyna możliwość. Istnieje bowiem zestaw ćwiczeń, które wykonywane regularnie sprawią, iż biust będzie stanie się pełniejszy oraz jędrniejszy – jednym słowem, dzięki ćwiczeniom jesteśmy w stanie optycznie powiększyć swoje piersi. Poniżej przedstawiamy przykładowe ćwiczenia na powiększenie biustu.

Jak naturalnie powiększyć biust?

Wielu osobom wydaje się to niemożliwe, jednak trening naprawdę może mieć duży wpływ na biust i przyczynić się do jego powiększenia oraz ujędrnienia. Jest to jedna z najlepszych, naturalnych metod na zmianę rozmiaru piersi. Oczywiście zaznaczyć należy także, że nie będzie to efekt spektakularny i poprzez ćwiczenia nasz biust nie powiększy się nagle o dwa rozmiary, jednak podobnie jak w przypadku prawidłowej postawy ciała, która diametralnie potrafi zmienić wygląd piersi, tak i tutaj efekt z pewnością będzie widoczny- jeśli będziemy wykonywać ćwiczenia prawidłowo i regularnie. Poprzez ćwiczenia zmuszasz swoje piersi do rozwoju, budujesz ich mięśnie oraz gruczołową i tłuszczową tkankę piersiową.

Jak naturalnie powiększyć biust ćwiczeniami

Powiększanie biustu implantami – Zobacz informacje o zabiegu
https://www.drszczyt.pl/zabiegi/chirurgia-plastyczna-piersi/powiekszanie-piersi-implantami

Ćwiczenia na powiększenie piersi

Wspomnieliśmy już na wstępie, że aby móc cieszyć się pełniejszym i pięknym biustem, należy pamiętać o regularności ćwiczeń. W przypadku ćwiczeń mających na celu rozbudowanie mięśni klatki piersiowej, od ilości powtórzeń zdecydowanie ważniejsza jest ich techniczna prawidłowość. Możemy ćwiczyć zarówno na siłowni, jak i w domu, zaś z czasem dobrze będzie zwiększać obciążenie oraz czas przeznaczany na ćwiczenia. Należy pamiętać również, że efekty tej domowej metody na powiększenie piersi zależne będą tylko od nas samych, a więc od tego, jak się do nich przyłożymy i ile poświęcimy im czasu. Jakie więc ćwiczenia wykonywać?

Pompki

Pompki to doskonałe ćwiczenie na poprawę kondycji naszych piersi. Można je wykonywać na wiele sposobów. Jednym z najprostszych wariantów są po prostu tzw. damskie pompki, a więc pompki wykonywane na kolanach. Należy położyć się płasko na brzuchu, dłonie wesprzeć o ziemię na wysokości ramion, nogi ugiąć lekko w kolanach, zaś stopy lekko podnieść i skrzyżować. Ćwiczenie polega na unoszeniu tułowia do góry, prostując ręce w łokciach, po czym ponowne opuszczenie tułowia do spodu. Drugim wariantem są pompki przy ścianie- wykonujemy je podobnie jak tradycyjne pompki z tą różnicą, że zamiast od podłogi, odpychamy się od ściany, stojąc przy niej przodem. Jedną z trudniejszych wersji tego ćwiczenia są pompki w planku (deska). Należy przyjąć pozycję w planku, a więc kładziemy się na brzuchu, opieramy na przedramionach i zginamy łokcie pod kątem prostym. Teraz unosimy tułów do góry, opierając się na palcach stóp pamiętając o prostych plecach. W następnym kroku prostujemy jedną, a potem drugą rękę, przechodząc do planku na prostych ramionach, po czym wracamy do pozycji wyjściowej.

See Also
Szkolenia makijażu permanentnego Hanami

Spin doctor

Chcąc wykonać to ćwiczenie należy stanąć prosto w lekkim rozkroku, wyciągając przed siebie wyprostowane ręce. Następnie należy próbować dosięgnąć palcami jak najdalszego punktu przed sobą, stopniowo przybliżając dłonie do siebie tak, by po chwili je złączyć. Podczas wykonywania ćwiczenia cały czas powinno być wyczuwalne napięcie mięśni klatki piersiowej. Inną formą tego ćwiczenia jest siad na krześle bądź piłce gimnastycznej w lekkim rozkroku, z rękami złożonymi jak do modlitwy, jednak z łokciami odwodzonymi na boki a następnie staramy się jak najmocniej docisnąć dłonie do siebie, po czym je rozluźnić.

Wyciskanie hantli

Do wykonania tego ćwiczenia potrzebne będą hantelki o wybranej wadze ale ich zamiennikami mogą być równie dobrze butelki z wodą. Kładziemy się na plecach- jeśli to możliwe, to połóżmy się na ławeczce gimnastycznej- dłonie z hantlami wyciągając przed siebie. Następnie należy wyprostowane ręce odchylać jak najniżej na boki, po czym wracać do pozycji wyjściowej. Wykonując wszystkie ćwiczenia bardzo ważny jest także prawidłowy, głęboki oddech- wydech podczas wykonywania ćwiczenia, wdech podczas powrotu do pozycji wyjściowej.

Wymachy

Równie skutecznym ćwiczeniem są wszelkie wymachy- raz wyprostowanych, raz zgiętych w łokciach rąk we wszystkich kierunkach. Należy przy tym pamiętać, by starać się wyciągać jak najdalej przed siebie ręce, doprowadzając do napięcia mięśni oraz o utrzymaniu prostej sylwetki.
Wykonywanie ćwiczeń nie przyniesie być może tak spektakularnych efektów jak operacja plastyczna biustu, jednak dzięki nim piersi staną się bardziej kształtne, jędrne, pełne i atrakcyjniejsze a jednocześnie optycznie większe. Należy jednak pamiętać o systematyczności i prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń. Warto włożyć w to trochę pracy, gdyż jest to najbezpieczniejszy ze sposobów powiększania biustu, bez żadnego ryzyka zdrowotnego.

Scroll To Top